Thursday, December 18, 2008

TAG DARI AJEEM DAN L.O.L









1.Do you think you're hot?

Hmmm...TIDAK!

2. Upload your five picture of you


dah upload dah kat atas tuh


3. Why do you like that picture?


Sumer foto kenangan di Jepun (kecuali yang pertama, tu kat Malaysia) ....Banyak kenangan indah di sana :) InsyaAllah ada rezeki nak ke sana lagi....tak tahu kenapa rasa macam berada di negara sendiri semasa di sana.....sebaik sahaja menjejakkan kaki di Naha...rasa macam balik kampung!

4. When was the last time you ate pizza


Hmmm...tak ingat dah....masa bujang kot , maklum selalu order dari rumah bila nak perabihkan wang dapur :) (kami tinggal empat orang) . Sekarang lebih suka makan lasagna....alahhh yang Garfield suka tuh!


5. The last song you listen to?

Lagu "Takdir Cinta" nyanyian Rossa....bila dengar lagu tuh tingat lak kisah dolu2 ;)

6. What are you doing right now besides this?

Dengar lagu lah....tak cukup tangan nak buat kerja lain...huhuhu

7. What name you prefer besides yours?

Honey ...tapi hanya orang tu jer boleh panggil erisya nama ni....kalau orang lain panggil rasa geli!

8. People to tag:

a) pastinya *kak sakura*!
b)azlin hashim...tapi dah jarang berblog sejak pindah tempat kerja baru :(
c) @cuSaYaNg ....gimana acu? boleh kannnn? boleh lah yerrr
d) Arryani
e) Anntaj

....Errr nurdaniella , Burung Belatuk dan ajeem dah kena tag awal2 lagi ;)

9. Who is number one?

pastinya Yang Maha Esa

10. Number three is having relationship with?

Hmmm....tak rasa nak ada hubungan ngan sesiapa....tapi kalau tanya masa bujang dulu, pastilah jawapan berbeza :)

11. Say something about number five?

Erisya lima beradik

12. How about number four?

Erisya ada empat adik lelaki ! ehem! sama spesies ngan Ajeem...

13. Who is number two?

pastilah ar-Rasul yang kedua...seterusnya barulah semua insan yang erisya yang :) (list yang amat panjang!)


Haaa.....siap sudah.....


Ajeem dan LotsOfLove, tadak utang lagi, K :)

11 comments:

  1. makasih...haha..lawanya pic tuu...

    ReplyDelete
  2. nak ulas ckit..hehe..best tagg nii..
    soalan:

    1. tidakk hottt?baguslah..hehe..
    2. lawa la pics...
    3. kenangan dari jepun ya..hmm..maklumlah sama2 asian..

    4. makan makanan kegemaran garfield..comel dan molek tu...

    5. takdir cinta?wauu..ader kisha menarik ya erisya nii..

    6. kaki pun bleh bantu kot...

    7. geli ya..memang pun geli..hehehe...

    8. macam ada rasa nak tagg lagi ni..jangan ber'dendam' yer...

    9. memang DIA yang patut mendapat tempat pertama...everything and forever..

    10. masa bujang dulu?erisya ramai peminat kot sampai tak terkata siapa..hahaha..

    11. 5 je ke?erisya darab dua itulah jumlah adik beradik saya..hehe..tak ramai lagi tuu..

    12. napalah sama spesies ngan saya?huhuu..

    13. entah saya list yang ke berapa..(out of list kot...hehe).

    p/s: saja nak bagi kepala erisya angguk-angguk geleng-geleng...hihihiii...

    ReplyDelete
  3. hakhak kak.. melunasi utang yer.. huhu..
    so sweet gmbr2 akak.. i LOVE Japan.. LOVE sangat..
    nak pegi, nak pegi..
    sweet ar pict numb 1.. so romantic oh..
    akak anak sulung pempuan? sama ar kita.. hehe..
    ok kak, xde utang2 lagi.. lunas dah.
    jelesnya akak ble p Japan..

    ReplyDelete
  4. Ajeem....weiii cukup ler toksah tag erisya dah....siksa nak menajwab nyer

    LOL, sekarang kan dah ada air asia...murah jer....kat sana banyak pakej percutian..kalau kena masanya memang murah. Erisya cuma ke Okinawa, Tokyo, Osaka dan Kyoto jer...

    erisya tak de anak pompuan...sebab tu tak sabar nak cari menantu huhuhu

    ReplyDelete
  5. tu cuma ulasan ler..no more tagg..hehe

    ReplyDelete
  6. wheewwww...alhamdulillah, no more tag :)

    ReplyDelete
  7. salam kenal Ujie, datang ler lagi :)

    ReplyDelete
  8. Sengaja jer buat aku jeles..
    huhu.. okinawa?
    haih.. jeles amat neh..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah