Wednesday, October 27, 2010

BERSENDIRI

Kamar tidur Erisya selama 2 malam ni.  Kamar ini agak kecil namun selesa. Moga malam ni Erisya akan beradu dengan nyenyak. Biasanya Erisya agak sukar lelapkan mata di tempat baru.





Di bawah hotel ni ada shopping 
complex. Kalau tak silap dulu ada Kenny Rogers...hmm..dah lama tak ke mari. Dulu bila pertama kali dengar nama kawasan ni agak terkejut....Pulau Tikus...ingatkan sebuah pulau kecil rupanya bukan! 



Teman setia ... tak kira di dalam kamar atau di kedai makan....memang mengasyikkan. Seminggu dua ni, Erisya kembali ke hobi lama...membaca novel. Selalunya baca buku yang berat2 tapi kali ni malas lah nak baca buku motivasi atau management....nak baca buku yang lebih santai seperti buku nora roberts, maeve binchy dll...kebetulan pula harga setiap buku cuma  RM17.00...kat MPH buku yang sama berharga RM59.90! Borong abis kat kedai Book Xcess....dah lah murah, sebagai member dapat  lagi diskaun 10% lak tuh! ish...mmg histeria dibuatnya!


p/s: Terkilan tak de buku Pearl S. Buck! Dah baca masa masih belajar dulu...tapi nak beli untuk koleksi.

5 comments:

  1. Ada kursus ke kat P.Tikus nih...tringat rmh lama kita kat B.Lanchang

    ReplyDelete
  2. nak acu teman kan ke kak?? hehee

    ReplyDelete
  3. zah...tak ingat sgt rumah batu lancang...cuma tingat kat rumah kita di gelugor...esp our invisible roommate ;)..hmm...ke mana gerangannya tanpa kita ?

    ReplyDelete
  4. acu...alahai...kalau tau acu available...sure ajak acu...esok nak ke telok tempoyak yum! yum!

    ReplyDelete
  5. Jgn ckp invisible roomate...naik seram rasanya. Teluk Tempoyak!!! tringat sggh tmpt tu...ketam, udang dll...best2

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah